PARELLES ARTÍSTIQUES
Posted abril 18, 2013
on:El passat dimecres día 17 d’Abril de 2013 vam inaugurar l’exposició de «Parelles Artístiques» a la Sala d’ Exposicions de CatalunyaCaixa (Pere Martell, 2, Tarragona).
Aquest ha estat el primer dels actes que organitzem l’Associacio La Muralla per celebrar la tercera setmana cultural de Sant Jordi.
L’exposició esta formada per un conjunt d’obres artístiques entre les quals podem destacar diverses tècniques com la pintura, fotografía, ceràmica i fins i tot una actuació musical.
L’exposició és el resultat de la combinació dels talents d’un artista professional i d’un artista usuari dels serveis de Salut Mental.
Per a tots el artistes ha estat una experiència molt gratificant, així ho han explicat en els parlaments de la inauguració, i han remarcat la importància de realitzar actes com aquest per lluitar contra l’estigma.
Aquesta exposició es podrà visitar fins el 10 de juliol en horari de 10 a 20 hores.
Al finalitzar l’exposició les obres sortiran a subasta per a qualsevol persona que les vulgui adquirir. El preu de sortida és de 100 euros.
L’inauguració va ser tot un èxit.
Deja una respuesta