Club Social La Muralla

Excursió a Vilanova de Prades

Posted on: noviembre 12, 2013

Vam sortir de Tarragona el divendres passat a les quatre de la tarda de la Plaça dels Carros i després d’una hora de viatge vam arribar a Vilanova de Prades. L’autocar ens va deixar a l’entrada del càmping, el qual es troba a pocs metres del poble, i vam anar a deixar les maletes cadascú al seu bungalow. Seguidament ens vam tornar a reunir i vam anar a donar una volta pel poble.

De seguida es va fer de nit i va començar a fer força fred, així que vam anar al bar del càmping per prendre alguna cosa i entrar en calor. A les vuit i mitja vam sopar tots junts en una sala molt gran, on ens van servir pa amb tomaca amb embotits i peix arrebossat amb patates.

Una vegada sopats, vam sortir a fora a la terrassa on ens van donar una paperina amb castanyes torrades i un refresc. Mentre ens les menjàvem, aprofitant per celebrar també el Halloween, la Irene, que és tota una artista, va maquillar a alguns de nosaltres, i a continuació vam fer una desfilada molt divertida per decidir qui feia més por. Vam menjar els panellets que havíem fet en el taller del matí i vam posar música; vam jugar a ping-pong i al futbolín, i una estona més tard vam anar cap als bungalows a dormir.

L’endemà ens vam llevar aviat i després d’un esmorzar que ens va donar molta energia vam anar a fer una ruta de senderisme per la muntanya. Fins que no es van esvaïr els núvols va fer bastant fred. El paisatge era molt bonic i hi havien plantes i flors de tot tipus.

A la tornada, alguns vam anar al poble i altres van anar directament cap al càmping. Una vegada tots allí, uns van anar al bungalow a descansar, uns al bar a prendre alguna cosa i uns altres a veure el petit zoo que tenen allí al càmping mateix.

Sobre la una i mitja vam anar a dinar i ens van servir una fideuà molt bona, llom arrebossat i patates fregides amb un gelat de postres. Havent acabat de dinar, vam anar a fer les maletes i a les quatre ens va recollir l’autocar per fer el viatge de tornada a Tarragona.

El lloc era molt bonic i ens va fer una mica de pena haver de marxar tan aviat. Va ser una sortida molt entretinguda i tot va anar bé.